sobota, 2 maja 2015

#4 MY BESTFRIENDS

Cześć wszystkim! Jestem na tym blogu i będę pisała tego posta w imieniu Angeliki, mam nadzieje że post także się spodoba:) Jestem tutaj dlatego że pomagam Angeli w tym blogu i namówiłam ją do tego by go założyła.
Chciałam wam opowiedzieć trochę o sobie i o naszej przyjaźni. Poznałam się z Angeliką przez moją siostre,która będzie na zdjęciach, w te wakacje będą to 3 lata od czasu kiedy sie znamy. Nie lubimy się kłócić i jesteśmy jak siostry, mimo dzielących nas kilometrów utrzymujemy świetny kontakt i jesteśmy u siebie dość często:) Jesteśmy w tym samym wieku a jak już wspomniałam poznała nas moja młodsza o rok siostra Karolina, która również przyjaźni sie z Angelą.
To taki mały wstęp, zapraszam do obejrzenia zdjeć, może na zdjęciach ukaże się wam nasza przyjaźń!:)












Pierwsza stylizacja Angeliki, która już była wspomniana w 2 poście;
1.Buty ~ Vans
2.Ramoneska ~ Cropp
3.Koszula ~ Butik
4.Spódniczka ~ Butik
5.Okulary ~ Carry
Druga stylizacja Angeliki;
1.Ramoneska ~ Reserved
2.Bluzka ~ Bershka
3.Spodnie ~ Cropp
4.Buty ~ Vans
Stylizacja Karoliny:
1.Buty ~ Sizeer
2.Spodnie ~ Zara
3.Bluzka ~ House
4.Sweterek ~ Bershka
5.Bez Rękawnik ~ H&M
6.Okulary ~ CCC
Pierwsza stylizacja Darii;
1.Sweterek ~ New Yorker
2.Szorty ~ H&M
3.Buty ~ Sizeer
4.Ramoneska ~ Reserved
Druga Stylizacja Darii (zdjecie razem);
1.Bluzka ~ H&M
2.Spodnie ~ Bershka
3.Ramoneska ~ Reserved
4.Buty ~ City Sport





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz