czwartek, 18 czerwca 2015

#7 summer

Hej <3
Znów niestety nastąpiła przerwa w sumie nie było mnie tu 18 dni.. Przepraszam.
Ale w ostatnim czasie mam dużo na głowie i nie miałam kiedy pójść na jakiekolwiek zdjęcia.
Jak pewnie każdy z was musiałam wyciągać się w szkole najbardziej jak się tylko da i powiem wam że się udało możecie być ze mnie dumni 4,85 średnia <3
Jednak zawalenie pierwszego półrocza dało dużego kopa w dupę :*
Wczoraj wróciłam z moich małych wakacji hehe:*
Na których w ogóle nie odpoczęłam bo oczywiście w każdej możliwej chwili starałam się robić zdjęcia czy nawet ogarniać bloga .;*
Słuchajcie zdaję sobie sprawę z tego że stylizacja się powtarza ale zdjęcia były robione spontanicznie i nie byłam przygotowana na to.Jednak wyszły takie super że musiałam się z wami nimi podzielić <3
Zapraszam <3 


















Bluzka~H&M
Sweterek~Bershka
Spodnie~Cubus
Buty~Vans
Okulary~Butik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz