niedziela, 2 sierpnia 2015

#11 Look summer

Cześć:*
No więc tak jak obiecałam przychodzę z nowym postem:*
Powiem wam,że ostatnio wzięłam się trochę za to wszystko związane z blogiem i mam już w zapasie 2 sesje i w planach około 5 :*
Więc przez najbliższy czas posty będą pojawiały się w miarę regularnie co mam nadzieję was satysfakcjonuje,że nie będzie odstępów czasowych tak długich jak nie raz bywały :*
A teraz zapraszam do oglądania <3
Miłego wieczoru :**














Bluzka~Cropp
Spodenki~Big Star 
Sweterek~House 
Buty~Lasocki 
Czapka~Cropp
Bransoletka~Lilou
Tatuaż Metaliczny~Kiosk 

Dziękuję serdecznie Karli za pomoc przy robieniu zdjęć :**

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sandały, tatuaż mega *.*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia ładne tylko powiększ je trochę, będzie to lepiej wyglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę na pewno z niej skorzystam przy nowym poście ;)

      Usuń
  3. Śliczne i pomysłowe zdjęcia, bluzeczka jest bardzo ładna! Tatuaż i bransoletka też mi się podobają ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog obserwuje licze na rewanż :)
    zapraszam do mnie
    http://mylittlelifeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń