niedziela, 23 sierpnia 2015

#13 Smartly

Cześć kochani :*
Tydzień temu byłam na weselu w Giżycku i udało mi się tam zrobić parę zdjęć.
Niestety tylko w takich w miejscach ponieważ nie było na to zbytnio czasu więc mam nadzieję,że docenicie i to. Żałuje bo nad jeziorem było ślicznie i wiem,że gdybym miała więcej czasu i osobę która by mi zrobiła te zdjęcia to wyszły by cudownie.No ale nie mogłam więc jest tylko tyle.
Na dniach pójdę jeszcze na zdjęcia już tu mnie i dodam post w drugiej stylizacji w jakiej również byłam na weselu ale już nie mogłam zrobić zdjęć.
Więc zapraszam do oglądania!
Miłego dnia :*













Sukienka~Butik
Buty~Optimo
Kopertówka~Butik

2 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) Sukienka śliczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądałaś na tym weselu, bardzo naturalnie... osobiście nie lubię przesadnych stylizacji weselnych u gości jak i u samej panny młodej.
    buziak

    OdpowiedzUsuń