poniedziałek, 27 lipca 2015

#10 Loosely

Cześć :*
Wróciłam parę dni temu z wakacji. Myślałam że uda mi się tam zrobić dla was parę zdjęć no ale niestety nawaliłam:/
Niestety nie zawsze się da..Ale za to pojawił się w zamian post na drugim blogu więc kto jeszcze nie widział to zapraszam:*
A dziś udałam się na zdjęcia no i mamy post a w sumie to nawet już mam zdjęcia na drugi post więc zapraszam do oglądania i piszcie czy chcecie np w czwartek nowy post:*
Oraz dziękuję fotografce która już chyba po dzisiejszym dniu straciła do mnie cierpliwość <3











Bluzka~Stradivarius
Spodenki~Next
Buty~Vans
Okulary~Butik

4 komentarze:

  1. super outfit! :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze robię parę zdjęć na zapas :)
    Ładnie powychodziłaś, ale nie zostawiaj ich takich małych, te większe ogląda się lepiej :)
    Dziękuję za obserwację, chciałam też cię zaobserwować, ale nie masz baneru. Daj znać jak już będziesz mieć :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Już zaczęłam myśleć nad banerwm więc za niedługo się na pewno coś pojawi :* https://plus.google.com/u/0/107649889256681273762/posts a tym czasem tu można mnie zaobserwować bez problemy :*

      Usuń